Мене звати Рут Макартей.Я з Ко Лаут, Ірландія.

 Як католик, я ніколи не вірила, що можна мати близькі стосунки з Богом. Я втратила довіру до церкви і, будучи підлітком, почала думати й вірити, що образ Бога, який мені показували, був злим і,що Бога не було.

 Я переїхала до столиці Ірландії, коли мені було 17 років. Зустріла і закохалася в Дейва. Ми були дуже щасливі. Через 10 років  купили будинок.Ми їздили у відпустку і здавалося,що життя чудове  .

 Але мій шлюб розпався тому, що Дейв  був невірний, а я стала спустошеною . Я дуже любила його, і мені було важко залишити його, продати будинок і повернутися до свого родиннго  дому.


Думала, що не зможу змиритися з розлукою, але з допомогою сім’ї я впоралась.

 Через 2 роки я зустріла Шона. В це важко було  повірити! Ми любили одне одного.Ми купили будинок, заручилися.Ми планували створити сім'ю,  Я почувалася щасливою, коли думала про своє майбутнє. 

Шон загинув в автокатастрофі, коли я була на 6 місяці вагітності. Син Шона народився через 3 місяці після смерті його батька.

   Участь у траурній групі,  відвідування могили-це не давало відчуття спокою в моєму серці тому ,що я була атеїстом.

  Через 2 роки мені стало дещо легше. Мої стосунки з родиною Шона розпалися. Я залишила будинок, меблі та повернулась до свого родинного дому. І я сподівалася, що стане краще, але ставало гірше. Я здалася . Я втратила Дейва та свій дім у Дубліні, Шона та свій другий дім. Я не розуміла, чому це сталося зі мною.


Я втратила віру в життя, але  повинна була бути поруч із сином, хоча почувалася дуже нещасливою. 

Уперше за 20 років я молилась до Бога і  звинувачувала Його у тому,що дуже злий.

  Я досягла дна! Але не знала, що моє життя так швидко зміниться на краще.

    Через кілька днів я розмовляла з людиною, яка вірила в Бога. Вона сказала мені, що якщо я хочу вірити в Бога і пізнати Його, я повинна запитати Його, чи Він існує.

   Того вечора я сказала : «Ісусе, будь ласка, увійди в моє життя». За кілька днів мене запросили на спеціальну зустріч. 

 Там були двоє чоловіків, які мали Біблію і розповідали нам, чому Ісус прийшов у світ і чому Він помер. Вони говорили про справжню любов, яку дає нам Ісус. Мені було 36 років, і я вперше почула Євангеліє в такий спосіб. Євангеліє означає добру новину.


І ми чуємо погану новину: всі ми грішимо, коли помремо, будемо покарані.

   Ця хороша новина полягає в тому, що якщо ви вірите, що Ісус є Богом, і Він був покараний на хресті за нас, попросіть у Нього прощення і проживіть своє життя для Нього, Ісус простить нас. Він простить нам усі наші гріхи в майбутньому, теперішньому та минулому. 

   Я думала про все погане, що зробила, і знала, що є винною. Якщо я помру, то потраплю в пекло. Я почала молитися і просити вибачення. Ісус почув мою молитву і відповів. 

  Все почало швидко змінюватися. Я почала читати Біблію і розуміла її .Розуміла життя. Ісус почав зцілювати мене. У моєму серці  був мир. Мої проблеми здавалися меншими. 

  Я пішла до місцевої євангельської церкви. Мені було там зручно, і я почувалася добре. Бог змінював мене, я не хотіла думати про погане і робити погані вчинки.


Бог відновив мої зіпсовані стосунки. Допоміг мені у важку хвилину. Я не боюся, що помру, бо знаю, що піду прямо до Бога. Моє життя набрало сенсу. Бог любить мене і церква мене любить.

 Відтоді багато чого змінилося. Моя віра зростає з кожним днем. Я зустріла чудового чоловіка, і батька для мого сина. Ми одружилися. Я росту як християнин.В церкві мені доручили роботу з дітьми та жінками. Ми з чоловіком ходили на вивчення Біблії.І зараз ми в іншому місті. Допомагаємо ще в одній церкві. 

  Ми всі повинні бути врятовані. Ісус є Спасителем. Він був мені потрібен, як Спаситель. Він Вам потрібен ,як Спаситель.

   Я зрозуміла, що Бог допустив ці важкі моменти , тому що Він використав їх, щоб привернути мою увагу та врятувати мене. Ісус показав мені, наскільки я погана, і наскільки добрий Бог, і як сильно Він мене любить.


Він дуже любив мене , і коли був на хресті. Зазнав усього покарання, яке я мала отримати. Він мене врятував.

 Будь ласка, подумайте.

   Будь ласка, знайте і вірте, що коли ви грішите проти інших, ви також грішите проти Бога. Ісус не забуває. Вам потрібна Його підтримка і прощення. Я сподіваюся, що ці частини Біблії допоможуть вам:   

                                                       Бо благодаттю ви спасенні через віру, і це не від вас, це дар Божий. БІБЛІЯ Ефесянам 2:8-9


 А Бог доводить Свою любов до нас тим, що Христос умер за нас, коли ми були ще грішниками. БІБЛІЯ Римлян 5:8


  Так бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Єдинородного, щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне.

  БІБЛІЯ Івана 3:16. 

Comments